De gjorde det igen!

På elitprovet vi höll för ssrks räkning i fredags startade Tina & Korp. Deras andra start i elitklassen. Den här gången var Korp lite ofokuserad och brast i koncentration samt effektivitet i sökarbetet. En hel del bra saker gjorde han med förstås så de höll sig kvar på prislistan med ett Good. Dagen därpå gick ssrk västras andra elitprov under samma helg i Frändefors. Tina efteranmälde Korp då det fanns en plats ledig och slottsherren och jag var där som publik. Nu fick vi se den ”vanliga” Korp göra jobbet så som vi vet att han kan och det höll hela vägen i mål. Änne ett excellent till det duktiga ekipaget! Hurra så bra!

Dömde på det trevligt upplagda provet gjorde Kicki Pilenås.

1 reaktion på ”De gjorde det igen!”

  1. Lena Gustafsson & Christer Garvik

    Bästa Korp och Tina. Vilket team de återigen visar!!
    Och hunden är från Kopparhult………

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Rulla till toppen